هتل کرانه مشهد در خیابان امام رضا (ع) ، نبش خیابان سرشور 28 واقع گردیده است و فاصله آن تا بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) کمتر از ده دقیقه پیاده می باشد. این مجموعه با کادری مجرب و آموزش دیده آمادگی ارائه بهترین خدمات به میهمانان و زائران گرامی را دارد. هتل کرانه مشهد دارای 17 عدد سوییت 2 تخته ، پنج عدد سوییت سه تخته و نیز پنج عدد آپارتمان یک خوابه می باشد. تمامی اتاق ها با طراحی و معماری نوین و طبق استانداردهای جدید، از هر جهت رفاه و آسایش میهمانان گرامی را تامین می نماید.
علاوه بر این مفتخریم که با ارائه امکانات و خدمات عالی و نیز رعایت اصول مشتری مداری، حداکثر میزان رضایتمندی را در بین میهمانان خود داشته باشیم.
این هتل با ارائه خدماتی نظیر رزرواسیون آنلاین، رزرو هتل در مشهد، رزرو آپارتمان، رزرو بلیط هواپیما، رزرو بلیط قطار، خدمات گردشگری، تور و امکانات رفاهی سعی در جلب رضایت میهمانان حضرتش را دارد.

نکته قابل توجه در مورد هتل کرانه مشهد این است که با وجود نزدیکی به حرم مطهر آقا علی ابن موسی الرضا (ع)، در مکانی آرام قرار دارد که این خود به آرامش هر چه بیشتر میهمانان گرامی در زمان اقامت در هتل، کمک شایانی می نماید. امیدواریم که بتوانیم افتخار میزبانی شما مهمان گرامی در مشهد مقدس را داشته باشیم.